Powiat górowski
  • Powiat górowski
  • Powiat górowski
  • Powiat górowski
Polityka prywatności. Serwis używa ciasteczek-cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. Serwis nie zapisuje ciasteczek-cookies do profilowania reklam lub śledzenia użytkownika. Polityka prywatności.
AKTUALNOŚCI - POWIAT STRONA GŁÓWNA COFNIJ WYSZUKAJ KONTAKT

  • Aktualna sytuacja w powiecie
  • SKŁADANIE WNIOSKÓW W SYSTEMIE SOW
  • Przedsiębiorco, załóż Profil Zaufany już dziś!
  • Utrudnienia w Wydziale Komunikacji i Dróg
Aktualności - powiat

Aktualności - oświata

Aktualności - kultura

Aktualności - sport



To jest archiwalna strona www do 1.4.2020
Aktualna znajduje się pod adresem www.powiatgora.pl



Kampania informacyjna ZUS

Zakład Ubezpieczeń Społecznych zaprasza do udziału w konkursie, w którym pracodawca może otrzymać dofinansowanie projektów poprawiających warunki pracy. Termin składania wniosków: 15 lipca - 16 sierpnia 2019 r.

Zdjęcie: Kampania informacyjna ZUS


W konkursie wybrane zostaną projekty, które poprawią bezpieczeństwo pracy, zmniejszą zagrożenie wypadkami przy pracy lub chorobami zawodowymi oraz zredukują niekorzystne oddziaływanie szkodliwych czynników w pracy.
Szczegółowe warunki konkursu dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej.
Katalog przykładowych pytań i odpowiedzi do konkursu.
Przeczytaj, co powinieneś zrobić, jeśli ubiegasz się o dofinansowanie projektu:
1. Pobierz dokumenty i zapisz je na dysku swojego komputera.
2. Zapoznaj się dokładnie z Regulaminem konkursu, wszystkimi załącznikami do Regulaminu konkursu, w tym z instrukcją wypełniania Wniosku o dofinansowanie.
3. Wypełnij Wniosek o dofinansowanie i zapisz go na swoim komputerze.
4. Jeśli masz problem z pobraniem Wniosku, sprawdź jak go pobrać.
5. Sprawdź w Regulaminie konkursu, jakie załączniki do Wniosku o dofinansowanie są wymagane i przygotuj ich wersję elektroniczną w swoim komputerze. Wszystkie dokumenty powinny zostać przygotowane w formacie .pdf (maksymalnie 7 000 kB), a zdjęcia w formacie .gif lub .jpg (maksymalnie 200 kB). Istnieje możliwość przesłania plików spakowanych
w formacie .zip. (maksymalnie 7 000 kB).
6. Gdy przygotujesz Wniosek o dofinansowanie i załączniki, wejdź na stronę www.prewencja.zus.pl, wybierz opcję „Wysyłam Wniosek” i dodaj dokumenty do wysłania. Pamiętaj, aby wysłać ostateczną wersję Wniosku o dofinansowanie i załączniki.
Strona www.prewencja.zus.pl będzie aktywna od 15 lipca do 16 sierpnia 2019 r.
1. Wciśnij przycisk „Wyślij”, aby przesłać Wniosek wraz z załącznikami do ZUS.
2. Wyświetli się „Potwierdzenie złożenia wniosku w wersji elektronicznej”, będące potwierdzeniem przesłania dokumentów do ZUS. Prosimy o pobranie potwierdzenia w wersji pdf.
3. Podpisz wersję papierową Wniosku o dofinansowanie, a następnie wraz załącznikami złóż go w naszej placówce lub wyślij do nas pocztą na adres, który podaliśmy w Regulaminie konkursu. Zrób to w terminie od 15 lipca do 16 sierpnia 2019 r.
Ważne!
• Liczba kontrolna na Wniosku o dofinansowanie w wersji elektronicznej musi być taka sama, jak na Wniosku w wersji papierowej przekazanej do ZUS. Wniosek o dofinansowanie przesłany tylko w wersji papierowej lub tylko w wersji elektronicznej nie podlega rozpatrzeniu.
• Za każdym razem, gdy zmienisz zapisy we Wniosku o dofinansowanie, zmieni się jego liczba kontrolna.
• Zapisz na swoim komputerze wersję elektroniczną Wniosku o dofinansowanie oraz „Potwierdzenie złożenia wniosku” w wersji elektronicznej, którą przekazałeś do ZUS.
• Rozpatrywany będzie Wniosek, jeśli przekażesz jego wersję elektroniczną i papierową, a dodatkowo jeśli liczba kontrolna na wersji elektronicznej i papierowej Wniosku będzie się zgadzać.
• Zapytania lub wątpliwości dotyczące Konkursu można zgłaszać wyłącznie pocztą elektroniczną na adres e-mail: konkurs@zus.pl od 15 lipca do 11 sierpnia 2019 r.
• Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 31 grudnia 2019 r.


Plik do pobrania: 2019.07.4_zus_wyplaca_pieniadze_na_poprawe_bhp.pdf



MAPA STRONY NEWSLETTER NAPISZ DO STAROSTWA KANAŁ RSS LOGOWANIE
Serwis internetowy prowadzi: Starostwo Powiatowe w Górze, 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1, Tel. 65/544 39 00, faks 65/543 35 11, e-mail:sekretariat@powiatgora.pl Polityka prywatności. Serwis używa ciasteczek-cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. Serwis nie zapisuje ciasteczek-cookies do profilowania reklam lub śledzenia użytkownika. Polityka prywatności.