![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
AKTUALNOŚCI - POWIAT | STRONA GŁÓWNA | COFNIJ | WYSZUKAJ | KONTAKT |
![]() Aktualności - powiat
![]() Aktualności - oświata
![]() Aktualności - kultura
![]() Aktualności - sport
|
To jest archiwalna strona www do 1.4.2020
|
ZGŁOSZENIE ZMIAN KONSTRUKCYJNYCH LUB DANYCH TECHNICZNYCH W ZAREJESTROWANYM POJEŹDZIE KARTA INFORMACYJNA (KM-27.)
I. Podstawa prawna: 1. Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r., poz. 1137 ze zm.), 2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz.1322 ze zm.), 3. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (Dz. U. z 2007r. Nr 137, poz.968 ze zm.), 4. Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 26 czerwca 2012r. w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach (Dz. U. z 2012r., poz. 996). II. Wykaz wymaganych dokumentów 1. wniosek, 2. dowód rejestracyjny, 3. karta pojazdu jeżeli była wydana, 4. zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu wraz z opisem zmian dokonanych w pojeździe, 5. w przypadku zmian konstrukcyjnych prowadzących do zmiany rodzaju pojazdu - oświadczenie wystawione przez uprawnionego przedsiębiorcę, potwierdzające dokonanie zmian konstrukcyjnych w pojeździe lub faktura za wykonanie takiej usługi wraz z dokumentem potwierdzającym prowadzenie działalności w zakresie naprawy i obsługi pojazdów (kopia zaświadczenia o działalności lub kopia KRS), 6. w przypadku zmian konstrukcyjnych dotyczących zmiany mas i nacisków osi - oświadczenie wystawione przez producenta lub przedstawiciela producenta potwierdzające, że pojazd był homologowany zgodnie z wnioskowanymi danymi technicznymi. 7. dowód tożsamości do wglądu, 8. pełnomocnictwo - w przypadku działania przez przedstawiciela, 9. dokument potwierdzający zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC, 10. dowód uiszczenia opłaty komunikacyjnej i ewidencyjnej, III. Opłaty Opłaty komunikacyjne wynoszą: - 54,50 zł za wydanie nowego dowodu rejestracyjnego z nowymi danymi, - 19,00 zł za wydanie pozwolenia czasowego w przypadku zmiany danych. Opłaty wnosi się w kasie Starostwa, ul. Mickiewicza 1, II piętro Godziny otwarcia kasy: poniedziałek 8.30 - 14.30, wtorek - piątek 7.30 - 14.00 Opłata skarbowa za pełnomocnictwo wynosi 17 zł (zwolnione z opłaty jest pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu, rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej). Opłatę należy dokonać w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Górze ul. Mickiewicza 1 lub przelewem na konto Urzędu Miasta i Gminy w Górze nr 82 1020 5226 0000 6102 0496 6893. IV. Termin załatwienia sprawy Niezwłocznie po przedłożeniu wymaganych dokumentów, nie dłużej niż w ciągu 30dni od dnia złożenia wniosku. V. Miejsce załatwienia sprawy Starostwo Powiatowe w Górze Wydział Komunikacji i Dróg, ul. Mickiewicza 1, pokój nr 20, I piętro tel. 65 544 39 61, 65 544 39 62 e-mail: rejestracja@powiatgora.pl Sprawę załatwiają: - inspektor Irena Rybak, - inspektor Michał Zaremba, - podinspektor Sylwia Mikołajczyk, - referent Katarzyna Kubiak. Godziny przyjęć interesantów: poniedziałek 7.00 - 15.30 wtorek – czwartek 7.00 – 14.00 piątek 7.00-13.30 Uwaga!!! W Wydziale Komunikacji i Dróg obowiązuje system przywoławczy, do którego wydawane są bilety z automatu biletowego znajdującego się na korytarzu I piętra Starostwa Powiatowego w Górze. Na wizytę w Wydziale Komunikacji i Dróg można się również zapisać. VI. Informacja o trybie odwoławczym Nie przysługuje. VII. Dodatkowe informacje Właściciel pojazdu jest obowiązany w terminie nieprzekraczającym 30 dni zawiadomić o zmianie stanu faktycznego wymagającej zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym. |
MAPA STRONY | NEWSLETTER | NAPISZ DO STAROSTWA | KANAŁ RSS | LOGOWANIE |
Serwis internetowy prowadzi: Starostwo Powiatowe w Górze, 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1, Tel. 65/544 39 00, faks 65/543 35 11, e-mail:sekretariat@powiatgora.pl
|