![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
AKTUALNOŚCI - POWIAT | STRONA GŁÓWNA | COFNIJ | WYSZUKAJ | KONTAKT |
![]() Aktualności - powiat
![]() Aktualności - oświata
![]() Aktualności - kultura
![]() Aktualności - sport
|
To jest archiwalna strona www do 1.4.2020
|
DOKONANIE LUB WYKREŚLENIE WPISU W DOWODZIE REJESTRACYJNYM ADNOTACJI: HAK, L, TAXI KARTA INFORMACYJNA (KM-23.)
I. Podstawa prawna: 1. Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r., poz. 1137 ze zm.), 2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (Dz. U. z 2007r. Nr 137, poz. 968 ze zm.), 3. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 września 2009r. w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach (Dz. U. z 2012r., poz. 996). II. Wykaz wymaganych dokumentów 1. wniosek, 2. dowód rejestracyjny pojazdu, 3. karta pojazdu jeżeli była wydana, 4. zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym, stanowiące podstawę do wpisania lub wykreślenia odpowiedniej adnotacji, 5. w przypadku wykreślenia adnotacji HAK i TAXI - oświadczenie właściciela o zdemontowaniu, 6. dowód tożsamości do wglądu, 7. dokument potwierdzający zawarcie obowiązkowego ubezpieczenia OC, 8. pełnomocnictwo - w przypadku działania przez przedstawiciela. III. Opłaty Opłat za dokonanie wpisu lub wykreślenia nie pobiera się. Opłata skarbowa za pełnomocnictwo wynosi 17 zł (zwolnione z opłaty jest pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu, rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej). Opłatę należy dokonać w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Górze ul. Mickiewicza 1 lub przelewem na konto Urzędu Miasta i Gminy w Górze nr 82 1020 5226 0000 6102 0496 6893. IV. Termin załatwienia sprawy Dokonanie stosownej adnotacji w dowodzie rejestracyjnym i karcie pojazdu, jeżeli była wydana, następuje niezwłocznie po przedłożeniu wymaganych dokumentów. V. Miejsce załatwienia sprawy Starostwo Powiatowe w Górze Wydział Komunikacji i Dróg, ul. Mickiewicza 1, pokój nr 20, I piętro tel. 65 544 39 61, 65 544 39 62 e-mail: rejestracja@powiatgora.pl Sprawę załatwiają: - inspektor Irena Rybak, - inspektor Michał Zaremba, - podinspektor Sylwia Mikołajczyk, - referent Katarzyna Kubiak. Godziny przyjęć interesantów: poniedziałek 7.00 - 15.30 wtorek – czwartek 7.00 – 14.00 piątek 7.00-13.30 Uwaga!!! W Wydziale Komunikacji i Dróg obowiązuje system przywoławczy, do którego wydawane są bilety z automatu biletowego znajdującego się na korytarzu I piętra Starostwa Powiatowego w Górze. Na wizytę w Wydziale Komunikacji i Dróg można się również zapisać. VI. Informacja o trybie odwoławczym Stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Legnicy, w terminie 14 dni za pośrednictwem Starosty Górowskiego. |
MAPA STRONY | NEWSLETTER | NAPISZ DO STAROSTWA | KANAŁ RSS | LOGOWANIE |
Serwis internetowy prowadzi: Starostwo Powiatowe w Górze, 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1, Tel. 65/544 39 00, faks 65/543 35 11, e-mail:sekretariat@powiatgora.pl
|