![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
AKTUALNOŚCI - POWIAT | STRONA GŁÓWNA | COFNIJ | WYSZUKAJ | KONTAKT |
![]() Aktualności - powiat
![]() Aktualności - oświata
![]() Aktualności - kultura
![]() Aktualności - sport
|
To jest archiwalna strona www do 1.4.2020
|
DOKONANIE LUB WYKREŚLENIE WPISU O ZASTAWIE REJESTROWYM KARTA INFORMACYJNA (KM-22.)
I. Podstawa prawna: 1. Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r., poz. 1137 ze zm.), 2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz.1322 ze zm.), 3. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (Dz. U. z 2007r. Nr 137, poz.968 ze zm.), 4. Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 15 października 1997r. w sprawie ustroju i organizacji centralnej informacji o zastawach rejestrowych oraz szczegółowych zasadach udzielania informacji, wydawania odpisów i zaświadczeń (Dz. U. z 1997r. Nr 134, poz. 893 ze zm.). II. Wykaz wymaganych dokumentów 1. wniosek 2. dowód rejestracyjny pojazdu, 3. karta pojazdu, jeżeli była wydana, 4. aktualny lub pełen odpis z rejestru zastawów, albo zaświadczenie wydawane przez centralną informację o zastawach rejestrowych wskazującego, że dany podmiot jako zastawca określonego przedmiotu zastawu rejestrowego jest wpisany do rejestru zastawów pod daną pozycją rejestru zastawów - w przypadku wnioskowania o umieszczenie adnotacji o zastawie, 5. odpis prawomocnego postanowienia sądu, prowadzącego rejestr zastawów, o wykreśleniu zastawu rejestrowego na pojeździe z rejestru zastawów, albo pisemna informacja o wykreśleniu zastawu rejestrowego pod danym numerem pozycji rejestru zastawów wraz z podaniem daty wykreślenia oraz nazwy sądu, który wydał postanowienie o wykreśleniu tego zastawu - w przypadku wnioskowania o wykreślenie adnotacji, 6. dokument potwierdzający zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC, 7. dowód tożsamości do wglądu, 8. pełnomocnictwo - w przypadku działania przez przedstawiciela. III. Opłaty Opłat za dokonanie wpisu lub jego wykreślenia nie pobiera się. Opłata skarbowa za pełnomocnictwo wynosi 17 zł (zwolnione z opłaty jest pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu, rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej). ). Opłatę należy dokonać w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Górze ul. Mickiewicza 1 lub przelewem na konto Urzędu Miasta i Gminy w Górze nr 82 1020 5226 0000 6102 0496 6893. IV. Termin załatwienia sprawy Dokonanie wpisu lub jego wykreślenia w dowodzie rejestracyjnym i karcie pojazdu, jeżeli była wydana, następuje niezwłocznie po przedłożeniu wymaganych dokumentów. V. Miejsce załatwienia sprawy Starostwo Powiatowe w Górze Wydział Komunikacji i Dróg, ul. Mickiewicza 1, pokój nr 20, I piętro tel. 65 544 39 61, 65 544 39 62 e-mail: rejestracja@powiatgora.pl Sprawę załatwiają: - inspektor Irena Rybak, - inspektor Michał Zaremba, - podinspektor Sylwia Mikołajczyk, - referent Katarzyna Kubiak. Godziny przyjęć interesantów: poniedziałek 7.00 - 15.30 wtorek – czwartek 7.00 – 14.00 piątek 7.00-13.30 Uwaga!!! W Wydziale Komunikacji i Dróg obowiązuje system przywoławczy, do którego wydawane są bilety z automatu biletowego znajdującego się na korytarzu I piętra Starostwa Powiatowego w Górze. Na wizytę w Wydziale Komunikacji i Dróg można się również zapisać. VI. Informacja o trybie odwoławczym Stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Legnicy, w terminie 14 dni za pośrednictwem Starosty Górowskiego. |
MAPA STRONY | NEWSLETTER | NAPISZ DO STAROSTWA | KANAŁ RSS | LOGOWANIE |
Serwis internetowy prowadzi: Starostwo Powiatowe w Górze, 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1, Tel. 65/544 39 00, faks 65/543 35 11, e-mail:sekretariat@powiatgora.pl
|