|
AKTUALNOŚCI - POWIAT | STRONA GŁÓWNA | COFNIJ | WYSZUKAJ | KONTAKT |
Aktualności - powiat
Aktualności - oświata
Aktualności - kultura
Aktualności - sport
|
To jest archiwalna strona www do 1.4.2020
|
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA Zakup emulsji asfaltowej szybkorozpadowej K1-65.
Numer ogłoszenia: 297806 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278262 - 2013r. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Górze, ul. Armii Polskiej 15, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5444527, faks 065 5444527. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup emulsji asfaltowej szybkorozpadowej K1-65..II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: .zakup emulsji asfaltowej szybkorozpadowej K1-65 z przeznaczeniem do wykonywania powierzchniowych utrwaleń i remontów cząstkowych dróg obciążonych ruchem C65 B 3 PU/RC w ilości 17 Mg. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia zgodnie z bieżącymi potrzebami zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał odbioru przedmiotu zamówienia własnymi środkami transportowymi. Miejsce odbioru ze względu na posiadane przez zamawiającego środki transportu, nie może znajdować się w odległości przekraczającej 40km od siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Górze. Osobisty każdorazowy odbiór przedmiotu zamówienia będzie odbywał się (po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu), według bieżących potrzeb przez zamawiającego, w ilości nie większej niż 5Mg. 2.1 Zamawiana emulsja asfaltowa musi spełniać obowiązujące normy i wymogi. 2.2 Wykonawca powinien posiadać ważną Aprobatę Techniczną na oferowany wyrób. 2.3 Przy każdym fakturowaniu wykonawca dostarczy Deklarację Zgodności z Aprobatą Techniczną na odebraną partię materiałów. CPV: 44113700-2- materiały do naprawiania nawierzchni drogowych 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 4. Wymagania stawiane wykonawcy: 4.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 4.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 4.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4.5 Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2013. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: • BITUNOVA Sp. z o.o., ul. Wólczyńska 237,, 01-919 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie. • IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32487,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ • Cena wybranej oferty: 38056,20 • Oferta z najniższą ceną: 38056,20 / Oferta z najwyższą ceną: 38056,20 • Waluta: PLN. |
MAPA STRONY | NEWSLETTER | NAPISZ DO STAROSTWA | KANAŁ RSS | LOGOWANIE |
Serwis internetowy prowadzi: Starostwo Powiatowe w Górze, 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1, Tel. 65/544 39 00, faks 65/543 35 11, e-mail:sekretariat@powiatgora.pl
|