![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
AKTUALNOŚCI - POWIAT | STRONA GŁÓWNA | COFNIJ | WYSZUKAJ | KONTAKT |
![]() Aktualności - powiat
![]() Aktualności - oświata
![]() Aktualności - kultura
![]() Aktualności - sport
|
To jest archiwalna strona www do 1.4.2020
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Pełnienie funkcji osoby do realizacji Powiatowego Programu Wspomagania (PPW) pn. Budo-wanie sieci współpracy i samokształcenia w ramach wspomagania rozwoju szkół powiatu górowskiego
Numer ogłoszenia: 348148 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013 Pełnienie funkcji osoby do realizacji Powiatowego Programu Wspomagania (PPW) pn. Budo-wanie sieci współpracy i samokształcenia w ramach wspomagania rozwoju szkół powiatu górowskiego Numer ogłoszenia: 348148 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Górowski , ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 65 544 39 00, faks 65 543 35 11. Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgora.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji osoby do realizacji Powiatowego Programu Wspomagania (PPW) pn. Budo-wanie sieci współpracy i samokształcenia w ramach wspomagania rozwoju szkół powiatu górowskiego. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji osoby odpowiedzialnej za opracowanie i monitorowanie Powiatowego Programu Wspomagania w projekcie Budowanie sieci współpracy i samokształcenia w ramach wspomagania rozwoju szkół powiatu górowskiego, realizowanego przez Powiat Górowski. 2. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Górowskim poprzez stworzenie planów wspomagania szkół spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia w okresie od września 2013 r. do czerwca 2014 r. 3. Usługa wykonywana będzie na p[odstawie umowy zlecenia. 4. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części. 5. Szacunkowa ilość godzin dla osoby odpowiedzialnej za realizację PPW: średni 60 godzin miesięcznie. 6. Głównym zadaniem osoby odpowiedzialne za jest opracowanie PPW i monitorowanie Powiatowego Programu Wspomagania (PPW) na podstawie 27 Rocznych Programów Wspomagania szkół biorących udział w projekcie oraz na podstawie planów pracy sieci. Osoba ta będzie musiała opracować spójny program łączący Roczne Programy Wspomagania 27 szkół. Będzie musiała przygotować semestralny raport PPW, a na zakończenie projektu raport z wdrażania PPW nie później niż do 30.06.2014 r. Oba raporty zostaną przygotowane w ramach obowiązków. Osoba ta będzie musiała opracować narzędzia do monitorowania PPW. Osoba ta wspiera dyrektora PCDNiPPP w Górze w realizacji PPW. Współpracuje z SORE i kierownikiem projektu w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu PPW. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z monitorowaniem PPW. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem PCDNiPPP w Górze i kadrą projektu zaangażowaną w realizację PPW. 7. Obowiązki osoby odpowiedzialnej za przebieg i realizację Powiatowego Programu Wspomagania: 1) napisanie oraz przygotowanie do druku Powiatowego Programu Wspomagania (PPW) do który powinien zawierać: a) wskazanie tematów (z uwzględnieniem podziału na typy szkół i przedszkoli) i harmonogramu wdrażania rocznych planów wspomagania - które plany i w którym roku będą wdrażane w poszczególnych typach szkół; b) wskazanie tematów sieci wybranych przez powiat wraz z uzasadnieniem ich wyboru; c) wykaz sieci wskazanych przez szkoły i przedszkola, których powiat nie będzie realizował; d) źródło pozyskiwania ekspertów uczestniczących w procesie wspomagania w szkołach, przedszkolach oraz w spotkaniach sieci współpracy i samo-kształcenia wraz ze wskazaniem zakresu tematycznego wsparcia; e) PPW powinien zostać opracowany w początkowej fazie realizacji projektu, po zakończeniu przeprowadzenia diagnozy przez SORE we wszystkich szkołach/przedszkolach a więc po wskazaniu tematów ofert i przygotowaniu w oparciu o oferty doskonalenia rocznych planów wspomagania; f) szczegółową analizę posiadanych zasobów (instytucjonalnych, kadrowych, technicznych itp.); g) opracowanie koncepcji funkcjonowania kompleksowego wsparcia szkół (kto, jak, jakimi zasobami i gdzie - w jakich placówkach, będzie realizował koncepcję - raport; 2) napisanie i przygotowanie do druku raportu semestralnego z realizacji PPW nie później niż do 21.02.2014 r.; 3) napisanie i przygotowanie do druku raportu rocznego z realizacji PPW nie później niż do 30.06.2014 r.; 4) monitorowanie i diagnozowanie realizacji PPW w powiecie górowskim w okresie od września 2013r. do czerwca 2014 roku; 5) reagowanie na pojawiające się trudności wynikające z diagnoz i analiz; 6) współpraca z dyrektorem PCDNiPPP oraz kierownikiem projektu w realizacji PPW dy-rektorowi PCDNiPPP w Górze w realizacji PPW 7) dokumentowanie podejmowanych działań (zgodnie z wymogami określonymi w danym powiecie) 8.Wykonawcy zabrania się, w trakcie wypełniania obowiązków stanowiących przedmiot zamówienia wykonywania innych czynności niezwiązanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. 9. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Budowanie sieci współpracy i samokształcenia w ramach wspomagania rozwoju szkół powiatu górowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku a) posiadającą wykształcenie wyższe II stopnia; b) posiadającą doświadczenie w pisaniu artykułów oraz raportów c) posiadającą umiejętność prowadzenia diagnoz, analiz i monitoringu. d) posiadającą doświadczenie w prowadzeniu ewaluacji i monitoringu. e) dyspozycyjną w okresie realizacji projektu, f) posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) formularz ofertowy zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ; dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgora.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Górze ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra. sekretariat (II piętro).. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Górze ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra. sekretariat (II piętro)... IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt - Budowanie sieci współpracy i samokształcenia w ramach wspomagania rozwoju szkół powiatu górowskiego współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Plik do pobrania: siwz_ppw.pdf |
MAPA STRONY | NEWSLETTER | NAPISZ DO STAROSTWA | KANAŁ RSS | LOGOWANIE |
Serwis internetowy prowadzi: Starostwo Powiatowe w Górze, 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1, Tel. 65/544 39 00, faks 65/543 35 11, e-mail:sekretariat@powiatgora.pl
|