![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
AKTUALNOŚCI - POWIAT | STRONA GŁÓWNA | COFNIJ | WYSZUKAJ | KONTAKT |
![]() Aktualności - powiat
![]() Aktualności - oświata
![]() Aktualności - kultura
![]() Aktualności - sport
|
To jest archiwalna strona www do 1.4.2020
|
Wyjaśnienia treści SIWZ Dostawa sprzętu biurowego w ramach projektu Budowanie sieci współpracy i samokształcenia w ramach wspomagania rozwoju szkół powiatu górowskiego
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczanego na "Dostawa sprzętu biurowego w ramach projektu Budowanie sieci współpracy i samokształcenia w ramach wspomagania rozwoju szkół powiatu górowskiego” Zamawiający, działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), w odpowiedzi na pytania Wykonawców o wyjaśnienie treści SIWZ, udziela następujących wyjaśnień: Pytanie 1 Czy w ramach realizacji zamówienia część 1 pkt 1 oprócz urządzenia należy dostarczyć także tonery niezbędne do jego uruchomienia. Odpowiedz: Tak, należy również dostarczyć tonery niezbędne do jego uruchomienia. Pytanie 2 Co zamawiający rozumie przez: "finiszer na zszywanie co najmniej 100 arkuszy"? Odpowiedź: Zapis należy rozumieć w ten sposób, że urządzenie daje możliwość zszycia od 2 do 100 arkuszy jednorazowo (jeżeli urządzenie będzie zszywało ponad 100 arkuszy to także będzie spełniać warunki zamówienia). |
MAPA STRONY | NEWSLETTER | NAPISZ DO STAROSTWA | KANAŁ RSS | LOGOWANIE |
Serwis internetowy prowadzi: Starostwo Powiatowe w Górze, 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1, Tel. 65/544 39 00, faks 65/543 35 11, e-mail:sekretariat@powiatgora.pl
|