![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
AKTUALNOŚCI - POWIAT | STRONA GŁÓWNA | COFNIJ | WYSZUKAJ | KONTAKT |
![]() Aktualności - powiat
![]() Aktualności - oświata
![]() Aktualności - kultura
![]() Aktualności - sport
|
To jest archiwalna strona www do 1.4.2020
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Górze , ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443924, faks 065 5433511. Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgora.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015 prowadzenie akcji zimowego utrzymania dróg z bazy przygotowanej i zlokalizowanej na terenie miasta Góra, zakup i przygotowanie mieszanki, odśnieżanie dróg powiatowych, zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej ( posypywanie), Roboty przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w okresie zimowym 2014/2015, przy czym okres zimowy zaczyna się z dniem 1 listopada pierwszego roku, a kończy z dniem 30 kwietnia następnego roku, lecz nie wcześniej niż ustaną warunki pogodowe związane z okresem zimowym. Łączna długość dróg objętych akcją zimowego utrzymania to 274,251 km w tym odcinków przeznaczonych do posypywania to 71,786 km. Zamawiający przekaże firmie wyłonionej w drodze przetargu sprzęt jaki posiada do zimowego utrzymania (piaskarkę i 5 pługów odśnieżnych)oraz mieszankę żwirowo- solną w ilości 100Mg Do obowiązków firmy wyłonionej w przetargu należało będzie: na terenie bazy Wykonawca wyznaczy odpowiednie pomieszczenie stanowiące Punkt Informacji Drogowej, Wykonawca zapewnienia obsadę dyżurów pracownikami posiadającymi odpowiednie doświadczenie w prowadzeniu tego typu prac przez 24 godziny na dobę. Zakres prowadzenia dyżuru będzie na bieżąco uzgadniany z osobami nadzorującymi przebieg akcji ze strony Zamawiającego, koszty wyposażenia i utrzymania Punktu Informacji Drogowej (telefon, komputer, stacja meteorologiczna i t.p.) ponosi Wykonawca, przygotowanie sprzętu do sezonu zimowego polegające na malowaniu, naprawie, wymianie uszkodzonych elementów, zamontowanie na odpowiednich pojazdach (nośnikach), odpowiednie oznakowanie sprzętu biorącego udział w akcji, zapewnienie łączności przewodowej i bezprzewodowej pomiędzy biorącymi udział w akcji zimowej, utrzymanie sprzętu i transportu w ciągłej sprawności technicznej, odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej zgodne z wymaganym standardem z-u dróg ustalonym przez Zarząd Powiatu Górowskiego, składanie informacji o przebiegu akcji do siedziby zamawiającego, zapewnienie mieszanki żwirowo - solnej do zwalczania śliskości drogowej o proporcjach 25% soli drogowej i 75% żwiru o frakcji 2-4mm w ilości łącznej 1000ton. Rozliczenie odbywać się będzie miesięcznie przy pomocy faktur wystawionych przez wykonawcę z 30 dniowym terminem zapłaty, z tym, że pierwsza faktura zostanie wystawiona po 20 grudnia 2013r. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 6 do siwz.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie ustanowiono obowiązku wniesienia wadium III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2013 r. , poz. 907 z późn. zm. ). III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2013 r. , poz. 907 z późn. zm. ). III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2013 r. , poz. 907 z późn. zm. ). III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2013 r. , poz. 907 z późn. zm. ). III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2013 r. , poz. 907 z późn. zm. ). III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: •oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; •aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: •nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej •lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności .Projektuje się istotne zmiany umowy w następujących zakresach: - zmniejszenie lub zwiększenie ilości w poszczególnych pozycjach usług, podlegających wycenie, jeżeli tego wymagała będzie sytuacja na drogach , z zastrzeżeniem, iż nie dojdzie do przekroczenia zobowiązania nominalnego wynikającego z umowy, , zmniejszenie lub zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie usług w podziale na objęte umową lata budżetowe, z zastrzeżeniem, iż nie dojdzie do przekroczenia zobowiązania nominalnego wynikającego z umowy, -zmiana składnika wynagrodzenia w zakresie tożsamym ze zmianą ustawowej stawki podatku Vat. Zmianie podlega tylko część wynagrodzenia, która nie została wcześniej zafakturowana. Dokładny opis i warunki zmian zawarto w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgora.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Górze, ul. Mickiewicza1, 56-200 Góra, pokój nr 53. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Górze, ul. Mickiewicza1, 56-200 Góra w sekretariacie Starostwa. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Plik do pobrania: siwz_1.doc |
MAPA STRONY | NEWSLETTER | NAPISZ DO STAROSTWA | KANAŁ RSS | LOGOWANIE |
Serwis internetowy prowadzi: Starostwo Powiatowe w Górze, 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1, Tel. 65/544 39 00, faks 65/543 35 11, e-mail:sekretariat@powiatgora.pl
|