![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
AKTUALNOŚCI - POWIAT | STRONA GŁÓWNA | COFNIJ | WYSZUKAJ | KONTAKT |
![]() Aktualności - powiat
![]() Aktualności - oświata
![]() Aktualności - kultura
![]() Aktualności - sport
|
To jest archiwalna strona www do 1.4.2020
|
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY NA: „Wykonanie i montaż Punktu Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Górze przy ul. Mickiewicza 1” w ramach zadania inwestycyjnego: „Punkt obsługi osób niepełnosprawnych wraz z podjazdem” o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907) określonego w art. 4 pkt. 8 do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur określonych we wspomnianej ustawie. W postępowaniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
1.Zamawiający Nazwa: Starostwo Powiatowe w Górze Adres: ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra Numer telefonu: 65 5443900 Numer faksu: 65 5433511 Adres e-mail: starosta@powiatgora.pl Strona internetowa: www.powiatgora.pl Godziny urzędowania: poniedziałek 8:00 do 16:00, wtorek – piątek 7:00 do 15:00 Osobą upoważnioną do kontaktu w zakresie przedmiotowego zamówienia jest: - w sprawach merytorycznych: Andrzej Samborski tel.65/544 39 33 2. Przedmiot zamówienia. - Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na: Wykonanie i montaż Punktu Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Górze przy ul. Mickiewicza 1 w ramach zadania inwestycyjnego: „Punkt obsługi osób niepełno-sprawnych wraz z podjazdem” - Punkt Obsługi Klienta zlokalizowany będzie w holu Starostwa Powiatowego w Górze na parterze budynku. Będzie to pomieszczenie o wym. 4,43 m x 2,60 m wydzielone ściankami z profili aluminiowych wypełnionych panelami aluminiowymi bądź stalowymi (do wysokości 1,10 m) oraz szybą (od 1,10 m do sufitu) oraz przykryte „zadaszeniem” z paneli aluminiowych lub stalowych mocowanych w profilach aluminiowych. We frontowej ścianie wykonane zostanie okno podawcze z ladą oraz drzwi wejściowe. Wybarwienie profili i paneli w kolorze antracyt (RAL 7016). Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3 - opis i rysunki. 3. Termin realizacji zamówienia. do dnia 31 marca 2015 r. 4. Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć wykonawcy w celu potwierdzenia speł-niania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru Zamawiającego (załącznik nr 2), 5. Kryteria oceny ofert. 5.1. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen i nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania). 5.2. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą wynikającą z oceny ofert przeprowa-dzonej w oparciu o podane kryteria. 5.3. Zamawiający przy wyborze Wykonawcy posługiwał się będzie następującymi kryte-riami oceny ofert: Cena wykonania zamówienia - waga 100%, maks. ilość punktów 100. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona wg następującego wzoru: Cn Cw = ------------ x 10 pkt Cbo gdzie: Cw - cena wykonania zamówienia; Cn - najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert; Cbo - cena brutto badanej oferty. Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w wyznaczonych kryteriach. 8. Zawartość oferty. Oferta winna zawierać: 1) wypełniony formularz oferty (Załącznik nr 1) 2) oświadczenie (Załącznik nr 2) Oferta winna być podpisana przez osobę właściwie umocowaną. Jeżeli umocowanie nie wy-nika z dokumentu rejestrowego do oferty należy załączyć właściwe pełnomocnictwo. 9. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego (sekretariat Staro-stwa) w terminie do dnia 19 lutego 2015 roku do godz. 11 00. Kopertę należy zaadresować jak niżej: Starostwo Powiatowe w Górze Oferta na: Wykonanie i montaż Punktu Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Górze przy ul. Mickiewicza 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 lutego 2015 r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 33. 10. Termin związania ofertą. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz upływem terminu składania oferty. 11. Unieważnienie postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli: 1) nie złożono żadnej ważnej oferty, 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. UWAGA: Wszelkie zmiany dotyczące ogłoszenia zostaną niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania wraz z uza-sadnieniem zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego. Załączniki : 1) wzór formularza oferty, 2) wzór oświadczenia, 3) rysunki z opisem. Plik do pobrania: zalacznik_nr_1_-_oferta.pdf Plik do pobrania: zalacznik_nr_2_-_oswiadczenie.pdf Plik do pobrania: zalacznik_nr_3_-_rysunki.pdf |
MAPA STRONY | NEWSLETTER | NAPISZ DO STAROSTWA | KANAŁ RSS | LOGOWANIE |
Serwis internetowy prowadzi: Starostwo Powiatowe w Górze, 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1, Tel. 65/544 39 00, faks 65/543 35 11, e-mail:sekretariat@powiatgora.pl
|