![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
AKTUALNOŚCI - POWIAT | STRONA GŁÓWNA | COFNIJ | WYSZUKAJ | KONTAKT |
![]() Aktualności - powiat
![]() Aktualności - oświata
![]() Aktualności - kultura
![]() Aktualności - sport
|
To jest archiwalna strona www do 1.4.2020
|
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z póżn. zm.) określonego w art. 4 pkt. 8 do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur określonych we wspomnianej ustawie. W postępowaniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. Nazwa zadania: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do Starostwa Powiatowego w Górze
1. Zamawiający Nazwa Starostwo Powiatowe w Górze Adres ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra Numer telefonu 65 5443900 Numer faksu 65 5433511 Adres e-mail starostagora@powiatgora.pl Strona internetowa www.powiatgora.pl Godziny urzędowania poniedziałek 8:00 do 16:00, wtorek – piątek 7:00 do 15:00 Osobą upoważnioną do kontaktu w zakresie przedmiotowego zamówienia są: - w sprawach merytorycznych : Małgorzata Krukowska -Zdanowicz tel.065/544 39 06 - w sprawach proceduralnych : Robert Hałaś, tel.065/544 39 35 2. Przedmiot zamówienia. 2.1 Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do Starostwa Powiatowego w Górze 2.2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. 3. Termin realizacji zamówienia. Do dnia 31 grudnia 2015. 4. Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru Zamawiającego (załącznik nr 2), 5 . Sposób obliczenia ceny. Cena winna zawierać wszystkie koszty niezbędne do poniesienia w celu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i wszystkie składniki cenotwórcze, które są konieczne do uwzględnienia aby zamawiany przedmiot zamówienia realizowany był w sposób należyty, zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami Zamawiającego. 7. Kryteria oceny ofert. - cena – 100 % /minimalizacja/ 8. Zawartość oferty. Oferta winna zawierać: 1) wypełniony formularz oferty (Załącznik nr 1) 2) oświadczenie (Załącznik nr 2) 9. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego (sekretariat Starostwa) w terminie do dnia 9 kwietnia 2015 roku do godz. 11 00. Kopertę należy zaadresować jak niżej: Starostwo Powiatowe w Górze Oferta na: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do Starostwa Powiatowego w Górze Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 kwietnia 2015 r. godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego , pokój nr 33. 10. Termin związania ofertą. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz upływem terminu składania oferty. 11. Unieważnienie postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli: 1) nie złożono żadnej ważnej oferty, 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. UWAGA: Wszelkie zmiany dotyczące ogłoszenia zostaną niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. Załączniki : 1) wzór formularza oferty, 2) wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Plik do pobrania: zalaczniki.doc |
MAPA STRONY | NEWSLETTER | NAPISZ DO STAROSTWA | KANAŁ RSS | LOGOWANIE |
Serwis internetowy prowadzi: Starostwo Powiatowe w Górze, 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1, Tel. 65/544 39 00, faks 65/543 35 11, e-mail:sekretariat@powiatgora.pl
|