![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
AKTUALNOŚCI - POWIAT | STRONA GŁÓWNA | COFNIJ | WYSZUKAJ | KONTAKT |
![]() Aktualności - powiat
![]() Aktualności - oświata
![]() Aktualności - kultura
![]() Aktualności - sport
|
To jest archiwalna strona www do 1.4.2020
|
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi Restrukturyzacja zobowiązań Powiatu Górowskiego do kwoty 2 000 000,00 złotych poprzez udzielenie finansowania (subrogacja) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 KC
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 333936 - 2015r. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Górowski, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 65 544 39 00, faks 65 543 35 11. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Restrukturyzacja zobowiązań Powiatu Górowskiego do kwoty 2 000 000,00 złotych poprzez udzielenie finansowania (subrogacja) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 KC. II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest restrukturyzacja zobowiązań Powiatu Górowskiego poprzez udzielenie finansowania (subrogacja) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 KC, w wyniku której Wykonawca nabędzie wierzytelność i wstąpi w prawa zaspokojonego Wierzyciela tylko do wysokości dokonanej zapłaty tj. do kwoty 2 000 000,00 zł. Zbywana wierzytelność została zasądzona wyrokiem Sądu Okręgowego w Legnicy (sygn. akt IC 341/12) z dnia 7 stycznia 2015 r. Ilość wierzycieli, do których nastąpi zapłata - 2. Spłata wierzytelności Zamawiającego nastąpi w terminie maksymalnie 5 dni od podpisania umowy i spełnienia warunków wstępnych przez Zamawiającego. Spłata zobowiązań Powiatu Górowskiego przez Wykonawcę będzie dokonana do dnia 20-12-2015 r. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania mniejszej kwoty. Tryb uruchomienia: jednorazowo na rachunek Wierzycieli zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Spłata kwoty głównej wierzytelności nastąpi wg harmonogramu. Odsetki płatne kwartalnie, wg Stopy Zmiennej, składającej się ze stopy bazowej i marży Wykonawcy, tj. stopy bazowej WIBOR 3M oraz stałej marży Wykonawcy ustalonej na podstawie złożonej oferty. Wysokość Stopy Zmiennej ustala się według notowań Stopy Bazowej na 2 dni robocze przed początkiem każdego Okresu Odsetkowego. Zmiana wysokości Stopy Bazowej nie stanowi zmiany Umowy Wszelkie odsetki będą obliczane w oparciu o rzeczywistą liczbę dni, które upłynęły w Okresie Odsetkowym, zaś rok będzie liczony jako składający się z 360 dni. Odsetki płatne kwartalne, Pierwszy Okres Odsetkowy trwa od dnia pierwszego Wykorzystania udzielonego finansowania do ostatniego dnia danego kwartału kalendarzowego włącznie, zaś kolejne Okresy Odsetkowe trwają od pierwszego do ostatniego dnia każdego kwartału kalendarzowego (włącznie z tymi dniami). Zamawiający oświadcza, że Wierzytelność jest bezsporna, co do istnienia, wysokości i terminu płatności. Zamawiający wymaga, aby możliwa była wcześniejsza spłata części lub całości wierzytelności bez dodatkowych kosztów i opłat z tego tytułu po stronie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza pobieranie prowizji i/lub innych opłat związanych z realizacją zamówienia.Maksymalna wysokość prowizji do 1 % - płatność prowizji w 4 ratach w terminach płatności spłaty rat w 2016 r. W przypadku wcześniejszej spłaty zobowiązania prowizja i/lub inne opłaty są płatne w pełnej wysokości i nie podlegają zwrotowi, ani zmniejszeniu. Zabezpieczeniem będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: MAGELLAN S.A., Al. Piłsudskiego 76, 90-330 Łódź, kraj/woj. łódzkie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800000,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 663848,05 Oferta z najniższą ceną: 663848,05 / Oferta z najwyższą ceną: 663848,05 Waluta: PLN . |
MAPA STRONY | NEWSLETTER | NAPISZ DO STAROSTWA | KANAŁ RSS | LOGOWANIE |
Serwis internetowy prowadzi: Starostwo Powiatowe w Górze, 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1, Tel. 65/544 39 00, faks 65/543 35 11, e-mail:sekretariat@powiatgora.pl
|