Powiat górowski
  • Powiat górowski
  • Powiat górowski
  • Powiat górowski
Polityka prywatności. Serwis używa ciasteczek-cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. Serwis nie zapisuje ciasteczek-cookies do profilowania reklam lub śledzenia użytkownika. Polityka prywatności.
AKTUALNOŚCI - POWIAT STRONA GŁÓWNA COFNIJ WYSZUKAJ KONTAKT

  • Mammobus znów odwiedzi powiat
  • RAZEM DLA MONIKI
  • Utrudnienia w Wydziale Komunikacji i Dróg
  • Małe firmy w Małym ZUS
  • Nowe restrykcje i ograniczenia
Aktualności - powiat

Aktualności - oświata

Aktualności - kultura

Aktualności - sport



To jest archiwalna strona www do 1.4.2020
Aktualna znajduje się pod adresem www.powiatgora.pl



OGŁOSZENIE ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg z terenu Powiatu Górowskiego oraz przechowywanie ich na parkingu strzeżonym


o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907) określonego w art. 4 pkt. 8 do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur określonych we wspomnianej ustawie. W postępowaniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

Zamawiający
Nazwa Starostwo Powiatowe w Górze
Adres ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra
Numer telefonu 65 5443900
Numer faksu 65 5433511
Strona internetowa www.powiatgora.pl
Godziny urzędowania poniedziałek 8:00 do 16:00, wtorek – piątek 7:00 do 15:00

Przedmiot:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg z terenu Powiatu Górowskiego oraz przechowywanie ich na parkingu strzeżonym na podstawie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.)
Termin realizacji zamówienia :
Termin wykonywania zamówienia : 36 miesięcy

W/w usługa świadczona będzie całodobowo przez 7 dni w tygodniu i polegać będzie na usuwaniu i przechowywaniu pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym poprzez:
1. przyjęcie zlecenia od uprawnionego podmiotu przyjazdu pojazdu holującego,
2. dojazd do wskazanego przez upoważniona osobę wydająca dyspozycję usunięcia pojazdu miejsca przebywania pojazdu w czasie 60 min.,
3. załadunek pojazdu na zestaw holujący lub holowanie pojazdu,
4. uprzątnięcie miejsca zdarzenia,
5. dojazd z pojazdem transportowanym na parking,
6. rozładunek i przechowywanie pojazdu na parkingu,
7. przechowywanie w zabezpieczonym w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu przechowywania pojazdów,
8. wydania pojazdu osobie upoważnionej do jego odbioru tj. osobie wskazanej w zezwoleniu na odbiór pojazdu wystawionym przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu po przedłożeniu przez tą osobę dowodu wpłaty należności na konto Powiatu Górowskiego.

Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.Wykonawca musi wykazać się posiadaniem pojazdów pomocy drogowej (w przypadku, gdy oferent nie jest właścicielem należy przedłożyć dokument potwierdzający prawo do dysponowania nim) zdolnymi do usuwania następujących rodzajów pojazdów: roweru lub motoroweru, motocykla, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, pojazdów o dopuszczalnej masie powyżej 3,5 t do 16 t oraz pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t.

2. Wykonawca musi dostarczyć dokument potwierdzający prawo dysponowania parkingiem strzeżonym, ogrodzonym, oświetlonym, posiadającym nawierzchnie twardą dozorowanym przez całą dobę, zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środka transportu bez zezwolenia osoby dozorującej, którego to parametry i wyposażenie umożliwiać będą przechowywanie wszystkich sukcesywnie usuwanych na mocy art. 130a ust. 1 i 2 cyt. Ustawy z dróg Powiatu Górowskiego pojazdów tj. rowerów, motorowerów, motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t do 7,5 t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 7,5 t do 16 t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t, pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.

3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru Zamawiającego (załącznik nr 5),

Wykonawca zobowiązany jest do:
1. naliczania opłat z tytułu usunięcia i przechowywania pojazdu na parkingu strzeżonym dla właściciela lub osoby wskazanej w zezwoleniu na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego, zgodnie ze stawkami ustalonymi przez Radę Powiatu Górowskiego, które to opłaty stanowią dochód powiatu.
2. do ubezpieczenia parkingu z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres trwania umowy.
3. prowadzenia dokumentacji związanej z usuwaniem i przechowywaniem pojazdów, w szczególności do ewidencji usuniętych i przechowywanych pojazdów oraz udostępniania w każdym czasie na potrzeby Zamawiającego danych dotyczących ilości, rodzaju i czasu przechowywania.
4. sporządzenia protokółu zdawczo-odbiorczy wydając pojazd osobie upoważnionej i przekazać jeden egzemplarz Staroście Górowskiemu. Protokół winien być podpisany przez Wykonawcą i osobę upoważnioną do odbioru pojazdu.
5. wykonania każdej dyspozycji usunięcia z drogi i umieszczenia go na parkingu strzeżonym.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia związane z holowaniem i przechowywaniem pojazdu, jak również za utratę przedmiotów znajdujących się w pojeździe oraz stanowiących jego wyposażenie.
Ofertę należy przygotować na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Kryteria oceny ofert.
1. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen i nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania).
2. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą wynikającą z oceny ofert przeprowadzonej
w oparciu o podane kryteria.
3. Zamawiający przy wyborze Wykonawcy posługiwał się będzie następującymi kryteriami oceny ofert:

a) Cena wykonania zamówienia - waga 100 %;
Cena wykonania zamówienia - waga 100%, maks. ilość punktów 100.
Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Cn
Cw = ------------ x 100 pkt
Cbo

gdzie:
Cw - cena wykonania zamówienia;
Cn - najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert;
Cbo - cena brutto badanej oferty.

Zawartość oferty
Oferta winna zawierać:
1. formularz ofertowy (załącznik 1),
2. zaakceptowany projekt umowy (załącznik 2),
3. aktualny wypis z CEIDG potwierdzający wpis podmiotu gospodarczego prowadzącego działalność w zakresie holowania pojazdów,
4. oświadczenie o niekaralności (załącznik 3),
5. kserokopię aktualnej licencji/zezwolenia na wykonywanie transportu drogowego rzeczy zgodnie ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.) poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
6. wykaz i opis posiadanych pojazdów przystosowanych do usuwania lub przemieszczania pojazdów (załącznik 4),
7. kserokopie dowodów rejestracyjnych zgłoszonych pojazdów wraz ważnymi badaniami technicznymi poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
8. kserokopię dokumentu potwierdzającego prawo dysponowania parkingiem strzeżonym poświadczony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
9. kserokopię polisy lub inny dokument potwierdzający , że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z usuwaniem pojazdów oraz prowadzeniem parkingu strzeżonego poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a w przypadku braku polisy oświadczenie o zobowiązaniu się do zawarcia ubezpieczenia nie później niż w dniu podpisania umowy na usuwanie i przechowywanie pojazdów.
10. opinię właściwego miejscowo Komendanta Powiatowego Policji w zakresie dotychczasowego przebiegu ewentualnej współpracy jednostki z Policją (wymagane w przypadku wcześniejszego świadczenia usług związanych z usuwaniem pojazdu z drogi oraz jego przechowywaniem na parkingu strzeżonym).

Zaoferowane ceny jednostkowe brutto nie mogą być wyższe niż ceny jednostkowe określone w Uchwale nr XXXVIII/223/14 Rady Powiatu Górowskiego z dnia 20 listopada 2014 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usuwanie z drogi pojazdu i przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu.

Stawki zawarte w ofercie powinny zawierać wszystkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.

Oferta winna być podpisana przez osobę właściwie umocowaną. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentu rejestrowego do oferty należy załączyć właściwe pełnomocnictwo.

Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Górze ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra lub przesłać pocztą na adres Ogłaszającego. Przedmiotowa oferta powinna znajdować się w zamkniętej ofercie z napisem „Oferta na holowanie oraz prowadzenie parkingu”.
Termin składania ofert upływa z dniem 15 czerwca 2015 r. o godz. 11.00.

Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz upływem terminu składania oferty.

Unieważnienie postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli:
1) nie złożono żadnej ważnej oferty,
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

UWAGA: Wszelkie zmiany dotyczące ogłoszenia zostaną niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania wraz z uzasadnieniem zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego.

Dodatkowe informacje:
Osobą upoważnioną do kontaktu w zakresie przedmiotowego zamówienia jest:
Anna Adaszyńska – Naczelnik Wydziału Komunikacji i Dróg , telefon 65 544 39 60.


Załączniki:
1. formularz ofertowy
2. zaakceptowany projekt umowy
3. oświadczenie o niekaralności
4. wykaz i opis posiadanych pojazdów przystosowanych do usuwania lub przemieszczania pojazdów
5. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu



Plik do pobrania: uchwala.pdf
Plik do pobrania: zalacznik_1.doc
Plik do pobrania: zalacznik_2.doc
Plik do pobrania: zalacznik_3.doc
Plik do pobrania: zalacznik_4.doc
Plik do pobrania: zalacznik_nr_5.doc



MAPA STRONY NEWSLETTER NAPISZ DO STAROSTWA KANAŁ RSS LOGOWANIE
Serwis internetowy prowadzi: Starostwo Powiatowe w Górze, 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1, Tel. 65/544 39 00, faks 65/543 35 11, e-mail:sekretariat@powiatgora.pl Polityka prywatności. Serwis używa ciasteczek-cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. Serwis nie zapisuje ciasteczek-cookies do profilowania reklam lub śledzenia użytkownika. Polityka prywatności.