|
AKTUALNOŚCI - POWIAT | STRONA GŁÓWNA | COFNIJ | WYSZUKAJ | KONTAKT |
Aktualności - powiat
Aktualności - oświata
Aktualności - kultura
Aktualności - sport
|
To jest archiwalna strona www do 1.4.2020
|
Wniosek konsumenta
Warunkiem udzielenia pomocy konsumentowi przez powiatowego Rzecznika Konsumentów, po wyczerpaniu przez konsumenta drogi postępowania reklamacyjnego, jest wypełnienie załączonego wniosku konsumenta w poniżej zamieszczonych plikach .pdf i .doc Przepisy o ochronie danych osobowych nakładają obowiązek informacyjny, który stanowi, iż każdy administrator danych osobowych, który zbiera dane osobowe jest zobligowany do podania osobie, której dane dotyczą szeregu informacji wskazanych w przepisach. Poniższa klauzula informacyjna PRK_1. dotyczy realizowanej ochrony danych osobowych podczas udzielania pomocy konsumentowi przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów na wniosek, proszę o zapoznanie się z jej treścią: Klauzula informacyjna PRK-1.
Udzielanie pomocy konsumentom przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów na wniosek Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016), zwanego dalej RODO informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Górze reprezentowane przez Starostę Górowskiego, z siedzibą w: 56-200 Góra ul. Adama Mickiewicza 1, NIP: 693-18-38-688, Regon: 411 116 871, tel. 65/544 39 00, e-mail: sekretariat@powiatgora.pl 2. Inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Górze jest Tomasz Wadas. W sprawach związanych z danymi osobowymi można się kontaktować się z Inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Górze pod adresem e-mail: iod@powiatgora.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia pomocy Pani/Panu jako konsumentowi przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów. 4. Pani/Pana dane osobowe, z wyłączeniem danych udostępnianych dobrowolnie, będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) oraz art. 37 w zw. z art. 39 oraz 42 ust. 1- 5ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369), a także art. 6 ust. 1 lit. a (RODO) (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów) w zakresie danych osobowych udostępnianych dobrowolnie (numer telefonu, adres e-mail). 5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być: 1) podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa; 2) podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające). 6. Pani/Pana dane osobowe, z wyłączeniem danych osobowych udostępnianych dobrowolnie, będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Dane podawane dobrowolnie będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania lub do wycofania przez Panią/Pana wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych. 7.1. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo: 1) żądać od administratora: a) dostępu do swoich danych osobowych, b) ich sprostowania, c) ograniczenia przetwarzania; 2) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7.2. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych podawanych dobrowolnie (numer telefonu, e-mail) przysługuje Pani/Panu prawo: 1) żądać od administratora: a) dostępu do swoich danych osobowych, b) ich sprostowania, c) usunięcia, d) ograniczenia przetwarzania; 2) do przenoszenia swoich danych osobowych; 3) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 4) do wycofania w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych z tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. 8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych we wniosku, z wyłączeniem danych udostępnianych dobrowolnie, jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udzielenia Pani/Panu pomocy przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych - numer telefonu, e-mail - jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania tych danych osobowych będzie utrudnienie w komunikowaniu się z Panią/Panem. 9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu. Plik do pobrania: formularz_wniosku_do_powiatowego_rzecznika_konsumentow.doc Plik do pobrania: formularz_wniosku_do_powiatowego_rzecznika_konsumentow.pdf |
MAPA STRONY | NEWSLETTER | NAPISZ DO STAROSTWA | KANAŁ RSS | LOGOWANIE |
Serwis internetowy prowadzi: Starostwo Powiatowe w Górze, 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1, Tel. 65/544 39 00, faks 65/543 35 11, e-mail:sekretariat@powiatgora.pl
|