Powiat górowski
  • Powiat górowski
  • Powiat górowski
  • Powiat górowski
Polityka prywatności. Serwis używa ciasteczek-cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. Serwis nie zapisuje ciasteczek-cookies do profilowania reklam lub śledzenia użytkownika. Polityka prywatności.
AKTUALNOŚCI - POWIAT STRONA GŁÓWNA COFNIJ WYSZUKAJ KONTAKT

  • „Pączki do rączki”-kolejna edycja z udziałem ZS w Górze
  • Rolnicy i hodowcy trzody chlewnej …
  • XX edycja Góry Grosza
  • Starosta Górowski apeluje do mieszkańców o ograniczenie wizyt
  • Bezpieczna obsługa zwierząt gospodarskich
Aktualności - powiat

Aktualności - oświata

Aktualności - kultura

Aktualności - sport



To jest archiwalna strona www do 1.4.2020
Aktualna znajduje się pod adresem www.powiatgora.pl



OGŁOSZENIE O PLANOWANYM ZAKUPIE

Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do Starostwa Powiatowego w Górze


o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907, 984,1047,1473 oraz z 2014 r. poz. 423) określonego w art. 4 pkt. 8 do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur określonych we wspomnianej ustawie. W postępowaniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.



1.Zamawiający

Nazwa Starostwo Powiatowe w Górze
Adres ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra
Numer telefonu 65 5443900
Numer faksu 65 5433511
Adres e-mail starosta@powiatgora.pl
Strona internetowa www.powiatgora.pl
Godziny urzędowania poniedziałek 8:00 do 16:00, wtorek – piątek 7:00 do 15:00


Osobą upoważnioną do kontaktu w zakresie przedmiotowego zamówienia są:
- w sprawach merytorycznych : Małgorzata Krukowska -Zdanowicz tel.065/544 39 06
- w sprawach proceduralnych : Robert Hałaś, tel.065/544 39 35

2. Przedmiot zamówienia.

2.1. Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do Starostwa Powiatowego w Górze. Szczegółowy wykaz asortymentu wskazano w załączniku nr 1.
2.2.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

3. Termin realizacji zamówienia.

Umowa zostanie podpisana na czas określony do dnia 31 grudnia 2014.
Zasady realizacji zamówienia opisano w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia.

4. Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru Zamawiającego (załącznik nr 3),
b) wypis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,

5 . Sposób obliczenia ceny.

Cena winna zawierać wszystkie koszty niezbędne do poniesienia w celu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i wszystkie składniki cenotwórcze, które są konieczne do uwzględnienia aby zamawiany przedmiot zamówienia realizowany był w sposób należyty, zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami Zamawiającego.


7. Kryteria oceny ofert.

- cena – 100 % /minimalizacja/

8. Zawartość oferty.

Oferta winna zawierać:
1) wypełniony formularz oferty (Załącznik nr 1)
2) oświadczenie (Załącznik nr 3)

Oferta winna być podpisana przez osobę właściwie umocowaną. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentu rejestrowego do oferty należy załączyć właściwe pełnomocnictwo.

9. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert.

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego (sekretariat Starostwa) w terminie do dnia 15 maja 2014 roku do godz. 11 00.

Kopertę należy zaadresować jak niżej:

Starostwo Powiatowe w Górze
Oferta na sukcesywne dostawy materiałów biurowych

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 maja 2014 r. godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego ,
pokój nr 33.

10. Termin związania ofertą.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz upływem terminu składania oferty.

11. Unieważnienie postępowania.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli:
1) nie złożono żadnej ważnej oferty,
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

UWAGA: Wszelkie zmiany dotyczące ogłoszenia zostaną niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania wraz z uzasadnieniem zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego.

Załączniki :

1) wzór formularza oferty,
2) projekt umowy,
3) wzór oświadczenia.



Plik do pobrania: zal._nr_1.doc
Plik do pobrania: zal._nr_2.doc
Plik do pobrania: zal._nr_3.doc
Plik do pobrania: ogoszenie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf



MAPA STRONY NEWSLETTER NAPISZ DO STAROSTWA KANAŁ RSS LOGOWANIE
Serwis internetowy prowadzi: Starostwo Powiatowe w Górze, 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1, Tel. 65/544 39 00, faks 65/543 35 11, e-mail:sekretariat@powiatgora.pl Polityka prywatności. Serwis używa ciasteczek-cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. Serwis nie zapisuje ciasteczek-cookies do profilowania reklam lub śledzenia użytkownika. Polityka prywatności.